om ögongodis, bra människor och nån jag tycker om.

2013-01-31 | 19:00:35 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
När jag jobbar så finns det alltid lite ögongodis här och var att kika på och sånt är ju himla trevligt och gör jobbandet roligare. Jag har trevliga arbetskamrater där jag vikarierar just nu och har gjort ganska länge, nu vet jag dock inte nästa vecka igen, men det löser sig väl. Vissa av mina arbetskamrater har jag kommit himla nära och har himla roligt ihop med och idag var en sån dag när vi pratade massor och var lite knasiga, på torsdagar och fredagar är man ju trött så då börjar man bli lite knasig, det var himla trevligt och sen fick jag skjuts hem idag också, det tackar man ju aldrig nej till :). Jag tänker att när jag har flyttat i Mars så ska jag bjuda hem den fina personen på middag,filmkväll och gosiga kvällar  och hoppas på att han vill bli bjuden på mat också och gosigheter, men det borde han väl vilja och läser du detta så vet du ju vem du är! =) 
 
Men till nått helt annat, nu ska jag göra mackor tills i morgon (jag är latast på morgonen), göra en kopp te och lägga mig igen i sängen och se på "mia på grötö" eller något annat program med tända ljus. Ska gå ut med hunden en snabbis också och jag lär säkert somna tidigt ikväll för jag är så himla trött. Hoppas fredagen går snabbt i morgon, det vore skönt.  Hoppas mitt onda i kroppen går över snart också, måste börja packa, sortera och rensa allting jag har snart också och köpa endel saker.
 
Puss på er!

marie

Hihi, romantisk middag ;)

Svar: ja det vill jag ha!:)
Lisa

2013-01-31    21:43:52    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback