Om en tisdag

2013-01-22 | 18:31:26 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Inatt sov jag inte mycket.. Somnade nån gång vid tio. Vaknade vid elva, låg sen vaken i flera timmar, somnade till, vaknade och låg vaken igen massa länge, somnade till igen och sen var natten slut och när jag klev upp var jag hur trött som helst och skakig i hela kroppen. Som tur var mådde jag bättre när jag hade promenixat till jobbet i alla fall. Var nere och sånt i morse innan jag gick iväg. Idag har varit mest en less dag och den här veckan känns som en halvkass vecka. Jaja, hoppas den blir bättre. Det blir ju vad man gör det till. Men ibland är man ju bara less på allting och jag borde göra något åt det. Men jag ska.
 
Nu ska jag gå ut en snabb sväng med hunden och sen ska jag gosa ned mig i soffan nån timme eller så med en kopp te. 
 
Kram på er.

Becka [fotoblogg]

Låter ändå supermys. ♥

Svar: ja lite mys iaf =)
Lisa

2013-01-23    16:41:05    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback