Nyårsafton.

2013-01-01 | 17:24:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Först åkte jag hem till Sanna dör jag målade naglarna och vi drack en irish coffe, jag, sannis och Marie. Trevligt, men hade varit roligare om vi hade kunnat hänga hos henne längre innan vi åkte till själva festen, men jag var så seg, så vi var inte hos sanna förrän sju, men nästa gång så. Här är min klädsel.
 
 
Jag och Marie.
 
 
Jag tittar in i kameran å marie kikar på sprillis som kikar in i kameran :).
 
 
Marie får isbitar i sin irish coffe :)
.
Framme på festen, Sanna, marie och spencer. Min kamera dog dock rätt tidigt för jag hade glömt att ladda den, så har inte bilder på de andra, men vi var tre till i alla fall :).
 
 
Massa gott snacks :) och vinet.
 
 
Bara för att Marie ser så pepp ut på bilden laddar jag upp den :), sanna är upptagen med att dricka sin öl heh.
 
 
Marie å sprillis. Vi var på hemmafest hela kvällen och sen vid två åkte jag och sannis hem. En rätt så lugn nyårsafton blev det, himla trevligt var det i alla fall :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback