Lördagskväll

2013-01-20 | 16:46:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Först gick jag och mattias och åt på Napoli,min mat var god, men hans var inte den godaste, nästa gång får man testa ett annat ställe, sen ringde jag till Sanna, så vi spontanbesökte henne, där drack vi vin som  vi fick av henne och lite drinkar. Micke och nicke dök upp också som ni ser :) Sen gick vi vidare till Olles, Var en himla trevlig och rolig kväll :).

marie

Trevligt att du fick ut kaln ;)

Svar: hehe ja :).äntlligen! =)
Lisa

2013-01-20    18:02:17    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback