Lördagskväll med systeryster, nicke å micke.

2013-01-13 | 12:41:08 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Jag knasar mig som vanligt och sannis :).
 
 
 
Sanna och jag lagade enchiladas till middag och åt marängsviss till efterrätt, senare dök nicke och micke upp.
 
 
Sanna var lika fin som vanligt och jag var avis på hennes brallisar och den sista bilden tyckte jag var himla rolig där jag står i spegeln hehe. Det var en mysig kväll med bra sällskap och när de skulle på krogen åkte jag hem. Kände inte för att gå på krogen så då var det lika bra att åka hem och sova istället =)

Becka [fotoblogg]

Låter som en himla bra kväll. & så söta bilder!

Svar: det var en himla bra kväll också. tack!
Lisa

2013-01-13    15:55:27    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
marie

Vad vuxen du låter som åker hem när de andra ska på krogen :p Men förstår hur du menar, ingen vits att gå ut om man inte känner för det :)

Svar: hehe, ja lite vuxen är man väl :P. men jag vart så himla trött så då var det lika bra att gå hem och sova och som du säger, ingen vits att gå ut på krogen om man inte känner för det.
Lisa

2013-01-13    17:52:14    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback