Jag å pandisen.

2013-01-05 | 23:28:04 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
 
Jag i min nya tröja som är så sjukt skön och helt klart värd 400 kr på team sportia. ja, det var ett bra köp. hoppas den inte krymper i tvätten bara. Pandan är en jättegosig vetevärmare som jag fick i julklapp av min syster sanna och  som jag ska testa värma någon dag. nu ligger jag i sängen med min mysiga pyjamas, tjocksockar och lyssnar på säkert. funderar på att se på sex and the city som jag också fick i julklapp eller fortsätta läsa fler bloggar. 
 
idag har varit en halvdålig dag.  men kan berätta om det som har varit bra först. var inne i stan tidigt i morse, eller nä då stan öppnade men ändå haha. köpte en till vinterjacka på rea, några basplagg och nya vantar. Sen åkte pappa och jag till Gullänget för vi skulle gå på Second Hand men då hade de stängt :(, kupan hade också stängt. är ju trettondagsafton idag. Vi var på en möbelaffär istället, jag prövade en superskön säng som jag vill ha den dan det är dags att flytta. Pappa blev förälskad i en superskön soffa, han funderar på. Sen åkte jag hem, vi åt korv med bröd, jag chillade, var ute med voff. Slumrade till. Sen blev det inte som jag hade tänkt mig och jag råkade gråta litegrann. Vissa dagar är ju sådär. Man kan ju inte vara på topp jämt och idag var det inte en sån dag. Jag vill ju kramas liksom...... Eller umgås med nån, men skitsamma. Allting blir inte alltid som man tänkt sig, Men jag har haft en ganska så mysig kväll med min pappa i alla fall. Hoppas jag får umgås med denna person snart, annars så är det väl inte menat att vi ska umgås eller något.. Äsch. Får hoppas jag får umgås med människor nästa helg i alla fall. Ska i alla fall ha myskväll med min syster då åtminstone och det är alltid lika mysigt. 
 
Nu får jag se vad jag hittar på. Godnatt på er.

Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh kram på dig <3
Ja vissa dagar är helt enkelt dagar då man bara vill gråta! Men då äre bara att gråta ut!

sv: Ja det var en underbar resa som slutade dåligt. Men det gick bra med personen i fråga iallafall :)

Svar: stora kramar på dig!
ja, precis.

sv: vilken tur att det gick bra med personen i alla fall.
Lisa

2013-01-07    12:44:56    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Agnes

alltså du har ju en sjukt fin blogg, jag är som galen i pasteller numera haha xD

Svar: åh tack så mycket. kul att du är galen i pasteller. det som är så fint!
Lisa

2013-01-10    20:15:45    http://aghak.blogg.se/
Linda Johansson

fin fin fin!

Svar: taack
Lisa

2013-01-17    09:29:53    http://linndajohansson.blogg.se/
Malin Aurora

Åh sötaste du!

Svar: hihi tack!
Lisa

2013-01-24    21:12:02    http://vildblommor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback