Frågor om 2012.

2013-01-01 | 17:57:00 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
 
Dog någon som stod dig nära? ( vet inte varför min header å allt kom med från början och vet inte hur jag tar bort det heller då jag inte kan se det)
Nej som tur är inte.
 
Vilka länder besökte du?
Inga.
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer lugna kvällar och helger vill jag ha och det tänker jag ordna så att det blir också. Mindre festande ska det bli. Jag vill ha mer myskvällar. Jag vill flytta hemifrån. Jag vill börja jobba på ett fik eller inom kök och jag hoppas år 2013 att det blir ett himlarns bra år och att jag kanske blir tillsammans med någon. Vad vet man. Men jag hoppas detta året blir finfint!
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Har väl inget speciellt datum som jag alltid kommer minnas. Men i början på Augusti då Urkult var kommer man ju alltid minnas.
 
Vad var din största framgång 2012?
Att jag började jobba och fick en fot i arbetslivet.
 
Största misstaget?
Att inte tro på mig själv tillräckligt mycket.
 
Bästa köpet?
Min dator.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Det vet jag inte. Fanns väl inget särskilt som jag spenderade mest pengar på. Spenderade pengar på lite av varje. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När min kompis Jose kom och hälsade på under min lediga vecka i somras. Efterfesterna i somras då jag skedade med en fin person och alla mysiga filmkvällar hemma hos samma person. När arbetskamrater ville att jag skulle komma tillbaka på ängetskolan varje gång jag inte trodde jag skulle vara där mer. Men så kom jag alltid tillbaka och ska vara där till 11 januari och sen får jag se om det blir förlängt eller så. 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Massor, kan nog inte säga någon speciell. Men de typiska sommarplågorna som var i somras, kommer inte på vad alla heter, men det är väl dem typ.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Näe. Varken eller. Var nog mindre ledsen i alla fall än fast jag har haft mina deppiga perioder då och då.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer av småsaker. Sovit mer och bättre. Kramats =) Lagat mer mat och bakat mer. Motionerat mer.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Säger samma som den som gjorde denna innan mig. Ätit mindre sötsaker. Festat mindre.
 
Blev du kär i år?
Nej. Men i år kanske jag blir kär vem vet.Gillar någon bara, fast får se om det utvecklas till något.Det vet jag inte. Men det är en fin vän i alla fall.
 
Favoritprogram på TV?
Massor! Men Solsidan, Bonde Söker fru och hela sverige bakar.
 
Bästa boken du läste i år?
vet inte.
 
Största musikaliska upptäckten?
ingen aning.
 
Något du önskade dig och fick?
vet inte vad jag önskade mig. Just i Januari när jag var deprimerad var det väl ett jobb och jag har ju jobbat en hel del så det var ju bra.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Flytta hemifrån tänkte jag ju göra 2012, men i år ska det bli istället.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade och sen åt jag middag själv och blev firad lite av mamma på kvällen.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det väl alltid. Om jag hade fått något av jobben jag sökte i Umeå, men inte fick. Om jag hade kommit in på utbildningen jag inte kom in på. Om jag hade flyttat hemifrån.
 
Vad fick dig att må bra?
familjen och mina vänner. god mat. att äntligen tjäna egna pengar och kunna köpa kläder och annat jag ville ha. Att jag har kunnat spara endel pengar. Resorna med Sanna i somras. Trevliga människor och kollegorna på Ängetskolan och att jag fick jobba massor och vara ledig endel också.
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning.
 
Vem saknade du?
Mina kompisar som bor långt bort.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om jag träffade så mycket nya människor.
 
Mest stolt över?
Det vet jag inte så det kan jag nog inte svara på. Kommer inte på vad jag är mest stolt över...
 
Högsta önskan just nu?
Att 2013 blir ett bra år, med mindre sömnlösa nätter, jag börjar plugga till kock eller får ett fast jobb och slipper vara orolig hela tiden. Jag kanske börjar jobba inom ett kök eller på ett cafe. Eller så fortsätter jag att vikariera inom städ, men det kommer nog bli så att jag kommer jobba inom förskola och kök sen också när de börjat med vikariebasen inom städ också. Men jag hoppas att jag får ett cafejobb helst av allt eller får jobba massor i ett kök som är det jag vill jobba med. Att jag hittar på mer saker. Att 2013 blir året då jag flyttar hemifrån och får klara mig själv, att jag får en fin lägenhet inne i stan någonstans. Jag blir mer nöjd med mig själv och mår bättre på insidan, då vissa perioder av 2012 har jag inte mått så himla bra men de har ju alltid gått över. Men 2013 ska bli superbra hoppas jag!

julia

fint!

2013-01-02    00:01:46    http://juliasvanqvist.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback