Tisdag

2013-02-12 | 13:19:51 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
 
Vi fortsätter väl med somriga bilder, denna bild är från midsommarafton tror jag och gud vad jag måste klippa mig snart! Får ta och göra det nu kanske i februari eller i mars nån gång och färga håret igen. Här sitter jag ute på Sannas balkong :).
 
Ja, idag är det då tisdag och jag är ledig idag också och väntar mest på att telefonen ska ringa, jag hoppas att telefonen kommer att ringa idag i alla fall. Annars så tänker jag ringa ett samtal i morgon. Men det är ju några timmar kvar, så det är bara fortsätta hoppas. Eftersom jag har all tid i världen idag, så borde jag skriva på mitt cv och personliga brev för två  jobb som jag tänker söka. Ska nog ta tag i det snart, måste få det gjort den här veckan i alla fall. Har i alla fall städat lite här hemma, skrivit en liten inköpslista på det jag behöver till min lägenhet. Läst en massa bloggar, sånt man inte har tid med annars när man jobbar, snart ska jag fortsätta läsa lite mer, sen får jag se vad jag ska hitta på. Tråkigt med såna här tråkiga blogginlägg, men jag lovar att det ska bli mer bilder sen, när jag har hämtat hem min kamera från min syster. Borde skriva in mig i vikariebasen också, det har jag ju tid med att göra idag också. Ikväll är det några bra tv program på tv, som date med mig och bygglov, men pappa ska ju se på hockeyn, så jag kan inte titta på det, men när jag flyttat kan jag titta på vilka tv program jag vill utan att pappa ska se på hockeyn :).
 
Idag blir det svampcrepes till middag, det ser jag framemot, det är allltid smaskens! Hoppas ni får en fin tisdag. Kram!

catarina

åh vilken somrig & härlig bild på fina diig! <3

Svar: tack! :)
Lisa

2013-02-12    19:11:16    http://creatingtoinspire.blogg.se
Sofia

Åh, fina tjej!
Göh, borde också skriva cv och söka sommarjobb.. Men jag tycker det är så jobbigt att skriva cv! :(

Svar: taaack!
ja, men uhhhh det är sjukt jobbigt att skriva cv och personligt brev framförallt när det är ett jobb man supermkt vill ha! tycker nästan personligt brev är ännu värre då. men nya tag i morrn!
Lisa

2013-02-12    22:44:10    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback