Söndag

2013-02-11 | 00:09:00 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
 
Nu har ännu en helg passerat och jag ursäktar  för att det blir en massa webcambilder men har nämligen min kamera hemma hos min syster, så inte så himla lätt att ta bilder med någon annan kamera som sagt. Får ta och hämta den snart. Tog iaf en bild med min fina kopp när jag drack te för en stund sen och min vetevärmare panda är himla mysig. Har dock inte testat att värma den ännu och lappen sitter kvar på den också. Har haft en himla mysig söndag, dock gick den för snabbt och i morgon är jag ledig. Får hoppas på att telefonen ringer och jag borde väl orka ta mig intill stan i morgon tycker jag, som jag tänkt göra hela helgen. Har bara varit lite lat. Nu ska jag antingen läsa lite fler bloggar eller kika på något. Eller sova. Jag hoppas på att få kramas snart också med någon jag tycker om, får hoppas det blir snart. Blir ju lättare att styra upp sånt sen när man bor själv hihi! Natti på er!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback