Onsdag

2013-02-13 | 11:40:05 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
Förstår inte varför ska det vara så svårt för mig att ringa ett telefonsamtal? Denna dumma telefonfobi. Ringer man inte så försvinner det ju inte heller. Men jag väntar idag och får jag inget samtal då, så ska jag bannemig ta tag i det och ringa i morgon. Just nu sitter jag och skriver personligt brev, men har fastnat lite, så ska nog ta en liten paus och sätta på en tvätt eller så. Om ett tag ska jag gå ut med hunden igen och jag önskar att jag kunde sluta tänka så himla mycket jämt och att allting löser sig. Men det borde det väl göra. Hoppas ni får en fin onsdag. Idag ska jag iaf åka och kika på lite möbler =). 

fanny

Jag vill bara skriva att jag tycker du verkar vara en så himla snäll tjej! <3

Svar: ÅH men jag tycker du verkar vara en himla snäll tjej också! Skulle vilja kommentera din blogg men med google chrome som jag använder så funkar det inte. men jag tänker på dig och hoppas allting ska ordna sig för dig snart och att din flytt hem till lägenheten att det ska gå bra för dig och jag finns här för dig så du vet! Kram! <3
Lisa

2013-02-13    14:49:20    http://blanchettleaf.blogspot.se
Othilia Li

Fin blogg!

Svar: tackar!
Lisa

2013-02-13    16:08:57    http://othiliali.blogg.se/
Annika

Fin blogg :)

Svar: tack!
Lisa

2013-02-13    18:15:03    http://blogofphoto.webblogg.se
The fairytale

Jag har samma fobi tyvärr

Svar: usch det är så himla jobbigt :(
Lisa

2013-02-13    23:33:46    http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

Åh jag vet, det är skitjobbigt att ringa samtal, hatar det men är ju så skönt när de e gjort :D!
Hoppas du får mod att ringa imorrn och får jobba snart <3 så sant att när man inte jobbar eller gör nått så får man tråkigt och börjar tänka dumma tankar

Svar: Ja, det är ju alltid superskönt när det är gjort! Ja,jag ska se om det inte ringer idag, annars så ska jag ta mod till mig att ringa i eftermiddag eller i morgon. Men jag hoppas ju såklart att det ringer idag. De behövs ju säkert vikarierer lite här och var, så jag borde ju behövas någonstans. Ja, man blir ju bara deppig utav att inte jobba, då kommer de där dumma tankarna :(. Men i morgonkväll ska vi ha kul iaf! <3
Lisa

2013-02-13    23:38:23    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Kajsa

Svar; då måste jag göra dig besviken, för det är häftmassa jag använt. :)
Jag är besatt och beroende av häftmassa, jag älskar det och kanske har haft tur, men jag tycker inte att det lämnar så jobbiga märken faktiskt.

Svar: Det kanske beror på vad man har för tapet eller nått, jag vet inte. Men då kanske jag vågar använda häftmassa sen också om jag ska sätta upp några bilder :) Ja, du har säkert haft tur :)
Lisa

2013-02-14    08:24:39    http://kobranhuggertill.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback