Lördagsnatt

2013-02-10 | 00:35:00 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag läser bloggar. Ligger i min säng, myser med tända ljus och lyssnar på musik. Ska nog snart sova. Borde gå och borsta tänderna. Har haft en lugn lördagskväll och börjat tänka lite för mycket på allt. På det förflutna och på nån fin person som jag tänkte smsa men gjorde aldrig det. Känner mig lite deppig men det går ju alltid över. Ikväll har jag packat ned lite saker och bara tänkt på hur jag ser framemot flytten. Dock kommer jag bli ganska fattig med allting jag ska köpa, men man behöver ju inte köpa allt på en gång. Men tur jag har en massa pengar sparade och hoppas jag får fortsätta jobba massor. Skrev ett inlägg som jag sparade som utkast, ibland blir det sånt man skriver som man inte vet om man ska publicera eller inte. Får se om jag gör det sen eller inte. Nu ska jag nog läsa lite mer bloggar eller sova. Godnatt världen och ibland önskar man att någon höll om en när man ska sova när det skaver lite i en och jag känner mig lite fånig när jag skriver så. Men ibland gör en kram så himla mycket när man inte är på topp. Men som tur är, så är jag ju oftast på topp iaf. Eller oftast och oftast, alla har väl sina dåliga dagar då och då och det är just på nätterna som jag kan börja tänka för mycket. 
 
 

marie

Hoppas du sov gott och snart få kramas med din person!

Svar: jag sov himla gott och det hoppas jag med!
Lisa

2013-02-10    09:30:25    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback