Lördag

2013-02-16 | 20:57:00 | Direktlänk | | 3 Kommentarer
Just nu önskar jag att jag bara fick kramas eller att jag bara kunde berätta vad jag känner för någon. Men jag får hoppas att vi hittar på något snart så jag verkligen kan berätta vad jag känner och får reda på vad denna person känner för mig. Fast jag har väl säkert inte sån tur, så det blir som jag vill. Men man vet väl aldrig.. Så himla jobbigt när man inget skall veta och när man mest bara skulle vilja kramas med den personen och saknar den personen massor. Borde göra något åt det nån gång snart kanske. Annars så har min lördag vart en bra dag, var på second hand i gullänget där jag fyndade två fina koppar, ljuslyktor, en film, en kokbok och lite köksredskap. Sedan åkte vi till Öob, där köpte jag bara en massa tråksaker, typ som en toaborste,grönsåpa, svinto, ja en massa såna saker som man behöver, schampo och sen köpte jag godis, en papperskorg å lite sånt. Ja, sånt som jag kommer behöva till min lägenhet, inga spännande saker precis. Reserverade en tv på elgiganten som jag ska hämta i slutet på februari och då ska jag även köpa lite andra saker. Måste ju införskaffa kaffebryggare, vattenkokare och sånt dära. 
 
Sedan skjutsade vi systeryster till hennes jobb eftersom hon jobbar helg, beställde pizza, det blev kyckling idag igen och pizzan var supergod! Annars har jag mest bara slappat. Packat en kartong och i morgon ska jag försöka packa endel kartonger. Nu sitter jag i soffan och snart börjar pluras kök i spanien! :) Då blir det nog en kopp te snart och sen mackor. Mysig lördagskväll. Läser lite bloggar också. Sen kanske man ska skriva ett brev.
 
 
Bjuder på en bild från December 2009 :)
 
Puss.

Becka [fotoblogg]

Vackra du. ♥

Svar: tack
Lisa

2013-02-17    11:10:04    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får en bra söndag och hade en bra lördag ^^ tack för i fredags <3

Svar: min söndag har varit bra och min lördag var bra också. tack själv. <3
Lisa

2013-02-17    16:55:35    http://www.annatjernstroms.blogg.se
elno

sv: åh finis!

2013-02-19    12:58:36    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback