Fredagsnatt och jag myser i pappas gosiga t-shirt.

2013-02-02 | 00:47:00 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
 
Hej knasiga bilder som vanligt alltså, just nu sitter jag i min säng och myser med tända ljus, ska snart släcka dem eftersom jag snart ska sova, har varit trött hela kvällen men har lyckats hålla mig vaken på något vis ändå, ikväll har jag bara tagit det lugnt och haft en gosig hemmakväll,druckit gott te, kikat på veckans avsnitt av allt faller och mia på grötö. så himla bra program! Tänkt på att det bara är en månad och en vecka tills jag flyttar, tänker att tiden kommer gå hur snabbt som helst, är endel jag måste köpa, rensa garderoben, packa och sortera alla saker och ting jag har. Ja, det är tur att det är ett tag kvar i alla fall och det känns så himla fint att året börjar med en flytt snart och att livet äntligen börjar gå lite framåt och idag fick jag en vecka till på änget och har jag tur så blir det ännu längre också. Har ju snart varit där ett halvår och jobbat, helt sjukt att jag har sån tur som fått vara på samma ställe så länge och inte behövt flänga runt så mycket, trivs ju bra där också så det är ju tur att jag har haft turen att få vara på samma ställe. Men nu ska jag nog kika i lite bloggar, mysa med min vetevärmare för min onda rygg och nacke, fy, om det inte går över snart så får jag nog boka en tid hos en sjukgymnast eller något, eller gå på massage. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men skulle gissa på att jag har sträckt mig eller något, eftersom det känns likadant som för ett år sen när jag hade problem med ryggen och nacken. Men jaja, det går väl över. 
 
Godnatt och puss på er finisar.

Malin;

hoho, hur är det nu; när och vart ska flytta? och det viktigaste av allt; får jag komma och hälsa på? :) <3

Svar: i mars ska jag flytta och jag ska flytta till en lägenhet mitt inne i centrum och självklart får du komma och hälsa på finis! <3
Lisa

2013-02-02    08:28:07    http://hallonte.blogg.se
fanny

Jag är så glad för din skull! Både med jobbet och lägenheten! <3

Svar: hihi vad bra! :) ja, lägenheten känns himla bra, men jobbandet är ju som man vet ju aldrig eftersom man bara är vikarie, men jag får ju jobba mkt iaf :)
Lisa

2013-02-02    09:23:03    http://blanchettleaf.blogspot.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Puss på dig Lisa!
Så kul att det går bra för dig ^^ att året börjar bra!

Svar: puss på dig med! :)
ja, det känns himla bra!
Lisa

2013-02-02    11:08:24    http://www.annatjernstroms.blogg.se
marie

Så glad för din skull! :)
Hoppas på en lägenhet jag kollat på på övikshem nu, kanske att jag hamnar i stan snart också. Hoppas!

Svar: hihi vad bra att du är det :), då blir det många fikor hemma hos mig och trevliga kvällar. jag håller tummarna för att du snart hamnar i stan, det vore skojsigt! så kan vi hänga massor :)
Lisa

2013-02-02    12:55:35    http://lillbrun.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Åh jaaa men de e inte långt kvar nu ^^ och snart ses vi <3

Svar: ja snart ses vi finaste! <3 och det är det verkligen inte. måste ju hinna packa och köpa möbler också :)
Lisa

2013-02-04    16:58:58    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback