En början på natten och jag önskar att jag kunde sluta tänka.

2013-02-12 | 23:48:14 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Hatar när jag tänker för mycket och idag har vart en dag när tankarna bara snurrat runt i skallen. Förstår inte varför man ska tänka så mycket jämt för och oroa sig för saker och ting. Värst blir det på kvällarna och jag tänkte försöka sova nu och hoppas på att det blir en bättre dag i morgon och en bättre vecka. Men på fredag ska jag parta med Anna iaf och nu funkar bilen igen, så på fredag ska jag hämta en möbel och i morgon ska jag kolla på lite möbler. Har bestämt mig för att ta ett soffbord vi har här hemma också. Ikväll fick pappa ihop hans nya soffa också, den är hur skön som helst och stor. En sån skön soffa skulle jag vilja hitta, men nu kanske man ska titta lite på blocket efter soffor. Ser framemot lördag också när jag ska på Second Hand i gullänget.
 
Men jag kan bara hoppas att den här veckan blir bättre och att jag tänker mindre. Har i alla fall haft roligt åt farmen ikväll. Men nu blir det att läsa ett eller två till blogginlägg innan jag ska lyssna på radio och försöka sova. Idag har jag iaf ätit svampcrepes och en semla på självaste semmeldagen, men semlan var inte den godaste, då var kaffet till godare och dagens smaskiga mackor som jag ätit och den varma chokladen som var himla god till kvällsfikat. Förstår inte vart dagarna tar vägen egentligen. När man jobbar går dagarna alltid supersnabbt, när man är ledig tycker man att dagarna går långsamt, ja åtminstone när man är ledig i veckan, men ändå så går dagarna så himla snabbt. För det känns som om jag nyss har vaknat typ, men jag har ju vart vaken sen nio i morse och nu ska jag sova liksom. Men det är väl skönt att dagarna går snabbt ibland också. Äsch nu svamlar jag bara.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback