Tisdag

2013-08-13 | 21:03:45 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag skulle bästaste Farmor ha blivit 81 år. Minns förra sommaren det här datumet, när vi var hemma hos henne och firade henne och hon var inte alls så dement som hon var på slutet och jag hade semester. Har bara jobbat en vecka och 2 dagar efter mina två lediga veckor, men jag längtar bara till helg hela tiden och det är väl så det blir när man jobbar. Vaknar flera gånger på nätterna och vaknar alltid innan väckaren ringer. Skulle bli glad om jag fick vakna av att väckaren ringde och inte vakna flera gånger på nätterna och kika på klockan och om man kunde somna snabbt oftare. Mår sisådär just nu eller orkar inte så mycket efter jag kommit hem från jobbet, men så är det ibland. Man har inte alltid orken, men jag mår väl ganska bra oftast i alla fall. I morgon och på torsdag är det iaf ett bra program på tvn, fast båda slutar i veckan, sommar med ernst och grillmästarna =). Men jag vill mest promenera med någon och prata om allt och ingenting. Men nu ska jag redan försöka sova, tidigt som tusan jag vet, men är man trött så är det lika bra att försöka sova. Fast först läsa lite mer bloggar. I morgon är det onsdag iaf, så snart är det ju fredag igen.. Måste komma ihåg att fixa en sak i veckan också, jag som hatar att ringa samtal.. 
 
Äsch, nu har jag bara skrivit av mig lite. Skulle väl skriva om något annat men då blev det om allt och inget istället. Ser framemot att åka till sthlm nästa helg i alla fall. Inte nu till helgen, men nästa helg alltså. Hoppas jag kan åka bara, får dåligt samvete av att behöva vara ledig, när jag vet att det inte alls kommer vara många som jobbar den dagen.. Men har ju planerat resan superlänge, så vore ju fint att komma iväg. 

fanny

Jag känner igen det där med att ha dåligt samvete över att man inte jobbar när det behövs folk. Men vet du, det är inte ditt problem. Du har rätt att vara ledig och ha kul också! :) <3

Svar: Det har du rätt i. <3 Hoppas jag kommer iväg bara :)
Lisa

2013-08-14    16:05:42    http://vitochrosa.blogg.se
catarina

<3

Svar: <3
Lisa

2013-08-15    09:56:22    http://creatingtoinspire.blogg.se
karoline

Alltså så himla coolt att du bor i vår gamla lägenhet! Jag bodde i den efter gymnasiet ett tag med min kille Oskar. Anna-Carin är dessutom min kusin :)

Svar: Ja, jag tycker också det är coolt :D. Mysigt att ni också bott här. Anna-Carin är en fin vän till mig :). Kul att det är din kusin med!
Lisa

2013-09-25    19:53:55    http://www.karolinesvintage.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback