Tisdag

2013-04-09 | 12:27:00 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Den här veckan borde jag ta tag i endel saker, som att ringa några samtal, har satt upp som mål tills på onsdag på mig. Sen ska jag söka skola, ska söka samma utbildning som förut och kolla om det finns nått annat kul, bara för att och söka sommarjobb i kök, lär ju inte få det men men vet aldrig. Annars tycker jag det känns ganska meningslöst att kliva upp när man inte har något att göra på dagarna men jag pratade med en annan igår som också är vikarie och hon hade inte heller fått något jobbsms. Jag hoppas verkligen något dyker upp idag, annars får jag ringa och kolla vad det sitter i.
 
Annars så hoppas jag på att folk budar på mina saker jag lagt upp på tradera =). Idag ska jag fortsätta städa köket om en stund, bara lite chillande till först. Sen kommer jag säkert träffa min kompis micke idag igen.  Kanske för en kopp kaffe nere i hamnen och mackisar. Fast blir nog sol först och sen städande =).  Lite sol gör en alltid på bättre humör när man känner sig lite nere. Sen ska jag göra en christian idag och äta korv och makaroner. Man måste ju börja äta upp det som man har lastat in i frysen =). Hoppas ni får en fin tisdag. Så får ni hålla tummarna för mig :). Jag längtar tills på lördag då jag ska åka på ikea och shoppa+ birsta. Hoppas jag får jobbelijobba något innandess bara... Jaja, nog tjatat om det, ikväll ser jag framemot att se på mitt favoritprogram mot alla odds iaf =). Ska svara på mitt sista brev också =)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback