Onsdagsfika på Lundbergs med Marie!=)

2013-04-25 | 01:58:44 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer
 
Idag eftersom Marie var ledig och jag inte fått jobba i veckan så blev det en lundbergsfika och det var himla trevligt, sen fixade jag med nytt mobilt bredband på telia och köpte födelsedagspresenter+ en väska på röda korset till mig själv. Himlarns trevligt. Nu längtar jag tills lördag då det blir nog minst lika trevligt :)

elno

sv: tack :-)

2013-04-26    21:59:38    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback