Myspys vid bästa stället i hamnen med "storebrorsan" micke

2013-04-09 | 22:50:19 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
 
Igår satt jag vid det här stället i solen och drack kaffe och åt macka, sen kom min kompis micke på besök, men idag så for vi dit tillsammans och drack varm choklad+ kaffe och åt mackor. Älskar det där stället+att jag har fått lite färg i ansiktet också.  Dock har fler hittat till det stället. Jag som trodde jag skulle få ha det som mitt ställe, men nä fler folk hittar dit.  Men nu tycker jag snön ska försvinna faktiskt..

Tess

Ser riktigt härligt ut! :) Kram

Svar: det var det också =) kram
Lisa

2013-04-10    08:19:34    http://tesswaltenburg.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback