Myser i sängen!

2013-04-15 | 23:26:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Fast jag funderar på att sätta sängen åt andra väggen på andra sidan istället så gaveln inte måste hamna vid elementet. Lite dumt. Men det går ju att ändra på sen. Idag har varit en rätt så bra dag, har ätit god middag, goda mackor, haft en massa att göra hela tiden, packat upp grejer och sånt. Dagen har gått supersnabbt. I morgon har jag planerat, långpromenad, handla, laga god mat och kanske gå och köpa en brödrost på clas ohlson och lite så. Borde ringa ett samtal också. Sen hoppas jag på ett bra samtal i morgon men det gör jag ju varje dag så. Godnatt på er och puss.

Anna-Carin

Ooooooh vad skoj när saker händer så där oväntat!
Det va "så" det hände mellan mig & Björn också..helt oväntat att det skulle hända.
Skoj att han tog kontakt med dig ;)
Lycka till :P

Svar: Ja, himla kul! Fast jag vill nog bara ha han som en kompis än så länge. Är inte redo för att bli sårad igen.. Tack :D Trevlig helg på dig fina
Lisa

2013-04-18    19:51:27    http://ansis.blogg.se
Anna-Carin

Ja det är alltid bra att börja som kompis så få ni se hur det blir sen ;)
Trevlig helg på dig fina du ;)

Svar: Ja, precis :)
Tack detsamma! Men nu är helgen snart slut, man får passa på å njuta! :)
Lisa

2013-04-20    11:31:51    http://ansis.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback