Måndag

2013-04-08 | 11:17:21 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Önskar att jag jobbade idag, börjar bli galen på att vara ledig och får panik över att inte få jobba. Måste ju få jobba och tjäna pengar. Hoppas verkligen att det hör utav sig i veckan. Borde väl bli på liiite bättre humör utav solen i alla fall. Tänker snart sätta på kaffebryggaren och äta sen frukost. Sov ju för länge idag med. Förstår inte hur jag lyckas. Fast skönt är det att sova ut. Idag ska jag nog ta tag i brevhögen och försöka ringa två samtal. Kanske träffa en kompis. Annars ska jag träffa mammsen senare idag och äta middag med henne. Får hoppas på en bra måndag iaf, än fast jag är lite panikig... 
 
Kram på er.

Marie

Har du pratat med någon om det där nya sms-systemet? Så att dom verkligen har registrerat in dig och att du är markerad som "tillgänglig"?
Jag missade massa jobb i fjol på grund av att jag inte hade markerat mig som tillgänglig :/

Svar: Jag har pratat med Anna-Carin om det där och hon hade ringt och pratat med en som är arbetsledare inom städ och frågat om det var i samma som vikariebasen, men det var det inte, så vi skulle inte behöva göra någonting. Utan de ska bara höra utav sig. Men ska ringa och kolla upp det, om jag inte får något jobbsms den här veckan heller. För är ju himla konstigt att de inte hör utav sig. Men städ skulle inte vara inom vikariebasen iaf tror jag. Men ska kolla upp det om det inte löser sig. Ska iaf försöka ta tag i att ringa i morgon till en kvinna och boka möte så jag kan börja jobba inom förskola och kök iaf. Men jag hoppas verkligen att det löser sig snart. Men det måste det ju göra. Men får ta mig i kragen och ringa i veckan, så det löser sig, om jag inte får något sms nån dag snart.
Lisa

2013-04-08    20:36:20    http://lillbrun.blogg.se
marie

Ja det är ju konstigt att du plötsligt inte får något erbjudande nu när du fått hur många som helst innan!
Hoppas det löser sig snabbt så du slipper oroa dig <3

Svar: Ja, det är superkonstigt. Det hoppas jag med! <3
Lisa

2013-04-09    20:48:10    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback