Bilder från gårdagens braiga kväll.

2013-04-28 | 18:45:24 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Lördagsmiddag hemma hos mig, lax och spenatlasagne som blev himla mumsig! :)
 
 
Kaffe med kladdkaka och glass på balkongen efteråt och ja, det är nån granne för längesen som lämnat en tv ute på balkongen... Den ska pappa försöka få bort därifrån på något sätt.
 
Och en grill som nån inte heller tagit bort, tror det var samma granne som pappa nog ska ta tag i nån gång med.
 
Gulliga kärleksparet med voffsingen!
Dom är rädda över att det är så högt eller bilden skulle typ visa att de skulle vara det haha.
 
 
Anders ser lite förvånad ut på bilden med Marie är gladis :D.
 
 
Party med bra folk och jag behöver mer tavlor så jag kan få  finare på väggen.
 
 
 
Haha Sanna skulle kolla om hon rymdes i min garderob, hon var lite knasig av vinet :P
 
 
Jag dansar eller nått :D.
 
 
Kärleksparet med hunden :)
 
 
 
 
Sen satt vi på golvet och det slutade med att vi skulle ta en webcambild som jag kom på och sanna tar på sina bröst haha. Sen gick vi på Merry Can, men jag måste erkänna att det var mycket roligare hemma hos mig än på merry can. Hade hellre stannat kvar hemma hos mig men eftersom joakim som var på besök skulle träffa sin kusin så var det ju klart att man ställde upp och gick dit :) En himla bra kväll och min helg har vart hur bra som helst. Har hittat på en massa trevliga saker :)

karoline

men SHIT!!!! jag tror du bor i min gamla lägenhet!!!!!!!!!! gud så sjukt! Eller det var väl egentligen min kille Oskar som bodde där.. hyrde i andra hand av min kusin Anna-Karin. sen tog hon tillbaka den och nu flyttade hon ut för ett tag sedan!

Svar: Oj, vilken rolig slump att jag bor i din gamla lägenhet! :) Jag hyr den också i andra hand, men hon har flyttat ur den på riktigt nu i alla fall och bor med hennes kille i själevad. Men i september blir den min,min på riktigt! Hade aldrig fått hyra en sån bra lägenhet annars :) Men vilken knasig slump! Världen är liten ibland.
Lisa

2013-04-29    14:30:46    http://www.karolinesvintage.se
karoline

Ja men exakt! Då är det min kusin du hyr av ju!!!!! ÅH, jag älskade den lägenheten! har så himla många fina minnen därifrån! akta dig för det lutande golvet bara, haha. om man spiller något utanför köket så rinner det ner till elementet ;) När jag skojjar bara. Tyckte det var charmigt!

Svar: Yes det är det! Jo, jag älskar lägenheten också, den är så himla mysig! Måste få upp mer tavlor bara och mer mys här. Haha, ja det lutande golvet är inte att leka med! Spillde i köket i helgen faktiskt och det rann intill sovrummet haha! Jo, det är rätt så charmigt :D
Lisa

2013-04-29    21:56:52    http://www.karolinesvintage.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback