Bilder från fredags och lördagskvällen.

2013-04-07 | 20:26:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
En rolig fredagskväll med systeryster och "storebrorsan" micke men han finns de inge kort på från kvällen. Vi gick på Bishop Arms sen och Merry Can. Det var himla trevligt.
 
 
Haha igår så satte sig Nina i en flyttkartong när hon kom hit, det var jag som sa att sanna hade gjort det kvällen innan så då gjorde hon också det hehe. 
 
 
På inflyttningsfest hos Ray och Mattias.
 
 
Anders
 
 
Marie på festen
 
 
Conny och Sanna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback