Bara några webcam bilder från helgen

2013-04-14 | 23:47:25 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
 
Bild 1: I fredags kom syster på besök,  jag drack 2 öl sen jag gick jag ut typ nykter på merry can med henne, det var ganska tråkigt att gå ut nykter men kul att se hur alla beter sig.
 
Bild 2 och 3 var igår när jag höll på och fixa mig för att gå på lördagsmys och umgås med fina människor. Jag var dock sjukt orolig över när han som jag varit kär i kom på den festen också med en tjej han dejtar eller något, men det gick sjukt bra och min kompis carro tyckte jag hanterade det hela himla bra när jag tom kunde ge den där tjejen komplimanger. Det var en bra kväll igår förutom att jag mest ville hem och sova. Men jag hann med att dansa endel :D



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback