Söndag

2012-09-09 | 18:27:21 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Nu är helgen redan slut igen, i fredags var jag bara hemma och slappade efter att jag hade gått på stan med min syster när jag hade slutat jobbet och sov bort hela fredagen. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt tills jag var på fest hos min syster, sen drog vi på merry can och jag sov hos en kompis. Idag är det Söndag och i morgon är jag ledig, men antar att telefonen kommer att ringa om jobb i morgon :). Idag är en dag då jag bara är trött,seg och nedstämd. Tänker på en massa saker och det skulle vara skönt att skriva utav sig men det orkar jag inte göra, då jag har valt att inte skriva så mycket om saker och ting längre i min blogg. Det blir alltid bättre och det är ju tur det. Snart ska jag ut och gå med hundarna och sen blir det bara forsatt slappt resten av kvällen. 
 
Hoppas ni har det bra. Kram!

Erika Berglund

Du lär nog få jobbat eftersom vi har brist på folk :)

Svar: ja, jag antar det :) är ju rätt så säker på det hehe :)
Lisa

2012-09-09    18:29:35    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback