Måndagskväll

2012-09-17 | 21:11:00 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Måndagskväll. Har ägnat kvällen åt att mysa i min säng med min nya bärbara dator och tänkt fina tankar. Nu ska jag göra kvällsfika, sen borsta tänder och gå och lägga mig. Kanske se någon serie om jag orkar. Jag hoppas veckan går snabbt så det snabbt blir helg igen och då hoppas jag på att få kramas med en fin kompis igen. Helgen gick alldeles för fort. I fredags var jag hos en kompis på filmkväll, fast vi pratade mest och kramades, det var fint. I lördags blev det Umeå och sen party. I går bakade jag, tog det lugnt och tog en mysig promenad med sannis och hundis. Lovar att bli bättre på att blogga också. Måste bara lägga in massa bilder i datorn från mina föräldrars dator, för nu vill jag ju alltid sitta och nörda vid min egna dator ;). Men nu ska jag börja tänka på refrängen, då jag ska upp tidigt som vanligt.
 
Puss och godnatt på er.

Cärro.

hahahaha.. ÄLSKAR bilden där jag kramar Sanna och Anna ser skeptisk ut. hahahaa!!! underbart!

Svar: haha ja bäst! :D
Lisa

2012-09-19    02:27:50   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback