Måndag

2012-09-10 | 11:23:04 | Direktlänk | | 5 Kommentarer
Jag sitter och skriver ett sms och helt plötsligt ringer det så jag besvarar samtalet utan att ens märkt att det ringt, i alla fall nu ska jag njuta som tusan av min lediga dag, läser just nu en massa fina bloggar, sen blir det brevskrivning, hundpromenad, hushållssysslor, lunch och en väldans god middag idag. I morgon till på fredag blir det jobb på ängetskolan igen :) och sen blir det kanske förlängning på det också. Kul att få jobba :), får hoppas jag får jobba hela september, så man får ut en härlig lön i slutet på oktober :).  
 
Annars så sitter jag och drömmer mig bort om att kramas med någon fin och sånt där som bara är helt underbart. Längtar till på lördag också för då ska familjen åka till Umeå för att gå på storloppis och på fredag fyller pappa år så då ska vi fira honom. Blir nog en bra vecka det här. Måste få tag i min mobilladdare idag också, beroende på hur länge min syster jobbar idag, tror jag glömde den hos henne i lördagskväll, spännande för er att veta va. Nu tänkte jag på något som jag skulle skriva men jag glömde bort det i samma sekund. Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag tills jag ska kliva upp tidigt och åka och jobba i morgon :) Nu blir det nog att skriva brev och lyssna på något bra.
 
Puss.
 
 

Anna T - Nörd & Filmskapare

Mysigt ^^ hoppas du får jobba massa så du får en feting lön sen!

sv: Tack finlisa <3

Svar: jadå fick förlängt till sista september idag :D :D FETT! I slutet på oktober får ja fett med cash :) bara man får vara frisk men jag är ju oftast frisk så :D
varsååågod!
Lisa

2012-09-11    18:40:58    http://www.annatjernstroms.blogg.se
elno

sv: eller hur! tack så mycket :-)

2012-09-11    23:03:26    http://elno.devote.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

VA KUUUL!!! GRATTIS då har vi nått att fira på lördag ^^ hoppas vi kan fira att ja vinner nå filmpris också :D!!!

2012-09-12    18:49:04    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Så himla fin header du har. ♥

Svar: taaaack!
Lisa

2012-09-16    18:22:22    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Hihih du e jättesöt på den bilden, men vi var ju så trötta allihopa då haha direkt när vi kom till olearys typ ju.
Tack själv <3

Svar: ja, förfesten var ju bäst men sen blev man dödstrött direkt när man kom fram till olles :( Det sög ju! men nästa gång ska vi vara pigga och glada :)
Lisa

2012-09-17    10:48:59    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback