Lisas önskelista för den 3:e oktober fyller hon år :)

2012-09-29 | 16:54:09 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
 
 
 
En mysig fleecejacka från teamsportia vill jag ha.
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotvård för mina stackars fötter önskar jag mig också.
 
 
En tjusig men ack så dyr muminmugg vill jag gärna ha till min samling, den här vill jag helst ha :).
 
 
En sån här handcreme som luktar mumsmums i någon god doft :).
 
 
Eller varför inte ett nytt tjusigt nagellack, helst från loreal, den här serien har massa fina lack!
 
 
Nån mumsig produkt från body shop skulle jag verkligen heller inte tacka nej till :).
 
 
Eller en ny fin tubhalsduk :)
 
Gott te uppskattas alltid också eller något annat fint .Svårt att önska sig saker och ting numera tycker jag. Men jag ser gärna framemot överraskningar också! :)
 
 

Malin Aurora

Åh muminmuggen<3

Svar: ja den är så fin!
Lisa

2012-09-30    13:26:47    http://vildblommor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback