Fest 15 September hemma hos Carro

2012-09-18 | 19:13:08 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Christian, en kompis som jag har känt sen jag var 14 :D, när jag var i fyllans rus kallade jag han för morfar och robert för pappa : haha.
 
 
Anna som jag också har känt sen jag var 14, en bekant till Robert, Robert som jag med känt sen jag var 14 och Carro som är en ny bekant som är en himla fin tjej! :)
 
 
Braiga tjejer som tusan <3
 
 
Fyllelisa som bara drack en massa av per mobergs rosevin och söt anna!
 
 
Knasisar :).
 
 
Sanna är på hugget och jag smsar säkert med någon fin och hej tjockaste armarna men det skiter jag i. Inte säga dumma saker nu. Förfest var rätt så bra eller väldans bra, micke var också där och en till men sen blev jag bara sur och irriterad på att någon sa något dumt till mig men jag ska inte ta åt mig. Sen gick vi på olles men jag blev dödstrött och deppig så då åkte jag hem istället. Lika bra det :). Förfesterna är alltid bästast! Ska lägga upp bilder från fler fester som jag inte lagt upp senare nån gång som är spexiga. Ska bli bättre på att fota annat med också.

Anna T - Nörd & Filmskapare

Fina bilder :D fin min ja ha på fjärde bilden xD haha, ja förfesten va bra ^^ inge bra å va deppad du e för bra för de

Svar: taack! förfesten var bäst. men förfesterna brukar ju alltid vara bästast :)
Lisa

2012-09-18    20:40:45    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Ja iaf när du och jag är med på dom!

Svar: sant och svar på din senaste kommentar. jag har ju förstås inte vart med om att jobba i ett kök men snart snart så!
Lisa

2012-09-19    22:47:53    http://www.annatjernstroms.blogg.se
elin

Bra inlägg ;)

2012-09-23    16:05:47    http://www.beriz.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback