Tisdagslista snodd av Sandra.

2012-10-23 | 18:51:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer

En liten lista tagen av http://rodeo.net/niotillfem/

Vad har du på dig? mjukisbyxor, tofflor, t-shirt och en grön stickad gosig tröja. 

Hur mår du? trött och deppig. åh. vet inte. har bara känt mig nere hela dagen, en sån dag idag. men onsdagen borde ju bli bättre då det är bonde söker fru =)

 

Vad önskar du just nu?
Vet inte riktigt, men att få kramas lite vore fint eller att min dröm blev sann nån gång. eller två av mina drömmar. men nån gång snart så. eller bara få gosa ned sig med någon fin i en soffa eller säng, äta något gott och se någon bra film. fast jag ska i alla fall dricka något gott te, äta något smaskens och se på tv något på tv eller webbtv eller bara läsa mysiga bloggar nu ikväll. tror inte jag orkar vara så produktiv som jag tänkte först. en liten hundpromenad blir det också förstås.

Vad har du ätit idag?till frukost tidigt i morse lite yoghurt, till fika två mackor, en clementin, till lunch currygryta med bulgur, till eftermiddagfika blev det en till clementin och två äpplen, till middag potatisbullar. Sen har jag ätit lite naturgodis, en kaka som inte var så god, det var en kaka som nog legat i en burk lite för länge hehe.

 

Vad ska du göra imorrn? Ska kliva upp tidigt som resten av veckan, jobba, sen får jag se vad jag hittar på när jag kommer hem, på kvällen ska jag ju åtminstone gosa ned mig i soffan med en kopp te och bonde söker fru såklart och berg flyttar in!

Och på söndag? Söndag har jag inga planer för ännu.

Vem saknar du? Nån som bor nära, fina vänner som bor långt bort som jag inte träffat på länge.

Senaste köp?
Handlade lite mat idag, annars så var det örhängen och en topp på second hand i gullänget i lördags.

 

Vad skrattade du senast åt?
minns inte.

Vad grät du senast åt?
det minns jag inte. var nog nån gång i slutet på augusti, så längesen alltså, när jag var så trött och deppig så jag grinade en hel kväll ungefär.

Vem sov du senast med?
Nån mysig en, fast jag vill sova med den snart igen :*

Vad läser du just nu?
Ingenting, har inte läst på hur länge som helst. Hoppas på att få läslusten tillbaka snart.

Senast sedda film?
Bröderna Karlsson, så bra film!

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma eller så var det min arbetsledare.

 

Senast 3 inkomna sms?

“jupp,skitsöt är jag". ( jag fick äntligen se en bild på en smskompis jag har haft i över ett år nu och då skrev jag att denna personen var söt hehe)

" Du med =), godnatt mysis =)"

"Tidigt du la dig igår? Var du trött?

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Jag skrev att jag alltid brukar sova  senast tio när jag ska jobba också skrev jag till en annan ha en bra tisdag.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen tror jag.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
carro tror jag.

Vart vill du åka just nu? Till Umeå kanske eller något, umeå är alltid mysig stad.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback