Söndagsnatt.

2012-10-01 | 01:15:00 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Tycker som vanligt att helgen har gått alldeles för fort. Idag gjorde jag en god gärning och följde med mamma när hon hälsade på damen hon är kontaktperson/ledsagare till som hade födelsedagsfika en dag i förskott. Hon fick finfina presenter och hon var glad över att jag var där eftersom hon hade sagt till mamma flera gånger att hon ville att jag skulle komma+ att sen sist jag träffade henne hade hon velat träffa mig igen. Så idag har jag minsann gjort en god gärning och ätit smaskens fika i stora lass. Promenerat med  familjens mysiga hund kicki och gosat en massa med henne. Läst tidningar, kikat på tv, läst bloggar, slappat i stora lass, ätit en massa god frukt, tänkt på någon,druckit viol/lakrits te, renbäddat, nu ligger jag i min renbäddade säng och ska sova. Är ledig i morgon och blir spännande att se om telefonen ringer i morgon,känner på mig att den kommer göra det nämligen. Jaja, jag får se om den gör det helt enkelt. Har lyckats med en lugn helg igen och det känns himla skönt. Nästa helg ska jag förmodligen på lördagen åka och träffa en brevvän i sundsvall, blir spännande.Det bästa denna helg var helt klart att sova över hos en mysig person och titta på film, prata och bara ha det fint. Det ska helt klart hända snart igen. Eller bara en promenad. 
 
Puss och godnatt!
----
 
Update: Telefonen ringde precis efter jag vaknat så i morgon ska jag jobba igen och veckan ut. Sen hoppas man ju på förlängning på det också, men det blir det säkert :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback