Söndag.

2012-10-07 | 21:17:50 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
 
En bild jag tog en kväll innan jag skulle sova bara. Idag har jag haft en slapp söndag, promenerade hem från min vän vid halv ett, det var en härlig höstpromenad minsann. Läst bloggar, ätit god middag, druckit ett av mina nya teer. Varit och är deppig, vi kan säga att jag är söndagsdeppig, men jag är bara deppig helt enkelt. Tänker alldeles för mycket hit och dit, usch på sånt. Nu ska jag nog läsa lite fler bloggar innan jag ska se solsidan och hela sverige bakar tror jag. I morgon lär antagligen telefonen ringa igen, man kan hoppas iaf, än fast det är skönt att vara ledig nån dag/några dagar med då och då, men bättre att jobba så man tjänar pengar. I morgon eftermiddag ska jag fika med Marie och Linda, det ser jag en massa framemot! <3
 
Puss.

Marie

Ja det blir himla trevligt! :)

Svar: det blir det. ses senare idag! =)
Lisa

2012-10-08    09:07:15    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback