Söndag

2012-10-28 | 21:28:08 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Verkar blogga som tusan idag minsann. Jag är ingen som gillar söndagar så värst mycket, men vem gör det? Tycker alltid helgen går alldeles för fort och man skulle vilja kunna spola tillbaks tiden litegranna ibland. Men i alla fall så kan jag väl berätta om min söndag då. Vaknade vid nio, somnade om, vaknade elva fast då var klockan tio, tack för att ställa tillbaks klockan en timme :). Gjorde frukost, satte mig i soffan med tända ljus, kikade på gårdagens så mycket bättre eftersom jag somnade till det igår när jag skulle se det. Hundpromenad, fixa med disk och lite tvätt. Sen har jag mest haft en slapparsöndag så som det ska vara. Borde skicka lite mejl till de som vunnit auktioner, men det gör jag imorgon istället. Skulle se på solsidan men gjorde inte det, sen har det inte kommit så man kan se på det än, men kanske ser på det nu istället eller så försöker jag sova istället, om det inte finns på playen nu heller. Har varit lite sådär söndagsdepp till och från. I morgon är det jobb igen veckan ut, härligt att tjäna pengar och idag har jag mest tänkt på fina dig. Nu skulle jag vilja kramas, men får nöja mig med att tänka på det istället. Får hoppas veckan som kommer nu går fort så det snabbt blir helg igen, för helg är bäst. Men det går finfint att jobba också då jag har bra arbetskamrater där jag jobbar just nu. 
 
Men nu ska jag kika på lite fler bloggar innan jag ska alldeles strax försöka sova. Natti världen. 

fanny

Kul att du bloggar mycket!!:) Mysig dag! Kram!

Svar: hihi vad bra! :) ja, det var en mysig dag.
alltså du jag kan inte kommentera på din blogg. försöker typ varje gång men det kommer aldrig upp något kommentarsfält. hoppas det löser sig snart! <3 kramar på dig fina fina du!
Lisa

2012-10-30    23:53:08    http://blanchettleaf.blogspot.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Ska läsa alla dina blogginlägg snart ^^ tyckte också helgen gick snabbt men snart är det helg igen!

sv: Åh jaa sant, tror det har mycket med mörkret att göra med

Svar: ja, shit vad veckan har sprungit iväg, alldeles snart är det helg igen!
sv: ja man blir nog väldans trött av mörkret och behöver mer sömn då tror jag.
Lisa

2012-10-31    17:51:32    http://www.annatjernstroms.blogg.se
yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll
kraam

Svar: du med! kram :)
Lisa

2012-11-01    23:35:42    http://www.yasminegill.blogg.se
Linda

Ja jag tycker absolut att vi ska fika nån dag! :D

Svar: det måste vi göra :D
Lisa

2012-11-02    17:46:33   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback