Utkast Om kärleken till min lilla voffsing.

2012-10-09 | 22:33:00 | Direktlänk | Kärlek | 1 Kommentarer
Vår familj har skaffat världens mysigaste hund som är en superbra hundkompis och jag är så glad över att det blev rätt med denna hund som är snäll,gosig, trevlig att vara ute att gå med och söt. Det bästa med den är att den är så liten så man kan ha den bredvid sig i sängen utan att det knappt känns. Hon stod och skällde i köket så jag tog henne till min säng, nu ligger hon i sängen min nära,nära så jag har armen så jag känner hur hon andas och snarkar gör hon också. Kicki är helt klart en toppenhund som har bott här sen i slutet på maj och vi trivs superbra med henne. Än fast jag kan sakna Zoya ibland som gick bort förra året som var min första hundkompis och världens finaste voff så tror jag hon är glad där uppe o hundhimlen över att vi skaffat världens gosigaste hund igen, som är myspysig. Puss på dig gosvoffen! Som jag kramas och gosas med varje dag och mer än gärna tar ut på promenader.
 
 
 
Älskar dig bästaste kickivoffen! 

Lissie

Husdjur är det finaste! Speciellt när de sover intill en :)

Svar: ja, det är supermys!
Lisa

2012-10-09    22:35:20    http://fairlynuts.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback