Om en jobbig dag som snart är över tack och lov.

2012-10-09 | 22:42:58 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
Idag har tankarna snurrat i huvudet, om framtiden, om allt möjligt och jag har bara varit allmänt deppig, tittade lite på svenska hollywoodfruar bara för att se vem den där gunilla var haha, usch vilken människa. Tur att man inte är som henne ;). Har mest tagit det lugnt idag men i morgon hoppas jag att telefonen ringer igen så att jag får jobba på torsdag och fredag, det vore trevligt. Men återstår att se. Jag borde göra det där jag tänkt ta tag i hur länge som helst snart också. Önskar att jag kunde vara öppnast och prata om allt och ingenting med någon också. Vore skönt. Fast kan jag väl med många människor. Men endel tankar som man har i huvudet kan ju vara lite jobbiga att ha ibland, äsch, vad jag skriver konstigt. Men nu ska jag nog kika på gardells nya serie och hoppas på att jag får sova ut i morgon, men det återstår att se, man vet aldrig, men jag är glad över att jag får jobba massor också såklart.  Nu vill jag mest bara ligga i din famn och kramas, fast till helgen blir det säkert så i alla fall. Jag önskar bara att jag kunde sluta upp att tänka att jag inte duger som jag är. Att jag skulle behöva gå ned något kilo hit eller dit. Vad tusan spelar det för roll, man är väl bra som man är. Eller jag försöker intala mig det än fast det inte är så lätt alltid. Känner mig för gammal för att bo hemma också, men är rädd för att flytta samtidigt också när man inte har ett fast jobb, jaja, det löser sig säkert sinom tid! En massa tankar som snurrar i huvudet helt enkelt bara alltså. Men nu ska jag sluta skriva massa onödigt pladder som jag inte ens vet varför jag skriver.
 
Kram på er.

catarina

jag har lika mycket tankar i huvudet jag. FAN vad jobbigt det är! :(
kram, finns här <3

Svar: åh, ja, det är hur jobbigt som helst :(:
kram på dig med och finns för dig också. <3
Lisa

2012-10-10    00:23:35    http://creatingtoinspire.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Du är bäst Lisa <3
Det är okej att ha massa tankar i huvudet då och då.

Svar: tack finis. <3.
ja, det tror jag nog alla har faktiskt.
Lisa

2012-10-10    12:08:23    http://www.annatjernstroms.blogg.se
oroshjärta

kram<3

Svar: kram<3
Lisa

2012-10-10    19:03:01    http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
elno

sv: tackar tackar :-)

2012-10-11    21:42:23    http://elno.devote.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Tack sötLisa ^^ jaa de är det, idag är jag ledig igen men imorrn är det jobb!

Svar: skönt med ledighet och bra med jobb med :)
Lisa

2012-10-12    12:49:34    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Linnea

Vilken fin blogg du har! :) Kika gärna in på min nya blogg där jag skriver om loppisfynd, kreativitet och no-poo! :)

Svar: tack så hemskt mycket. ska kika in din blogg!
Lisa

2012-10-19    11:54:39    http://www.tantigheter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback