Om en fredagskväll och en lördag.

2012-10-28 | 16:55:19 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Tog med mig två filmer till min vän, det blev Paris Jet Aime som jag sett flera gånger men måste ju visa för alla hur bra den är, dricka rödvin som faktiskt var himla gottigt, äta lösviktsgodis, sitta tätt intill i en soffa, kramas, prata om allt och ingenting, lyckas följa med i en hel film och se hela filmen också. Knäppa som vi är, lekte vi kurragömma haha, men mitt gömställe under täcket kanske inte var det bästa. Sen blev det mysgos och sömn. Fick höra något väldans fint precis innan jag somnade också,men det är hemlis :). Då somnade jag gott sen efter jag hört det. Vaknade vid halv elva och låg kvar tills klockan var över tolv, sen följde jag med mina föräldrar på loppis, handlade mat och lite sånt. När jag kom hem igen,tog jag en solskenspromenad med hunden, chillade, läste bloggar, lagade god middag spagetti och laxsås, tårta och kaffe till efterrätt. Fortsatt chillande, mer hundpromenad, kikade på hela sverige bakar och somnade till så mycket bättre i soffan, fast sen vid ett gick jag och la mig i sängen i stället. Mysig fredag och lördag :)

catarina

blir himla nyfiken på din (som det verkar) fina vän! och också på vad han/hon sa, hehe.
blir för övrigt glad av att läsa det här, åh.

Svar: ja den fina vännen finns ju på nån festarbild säkert sen förut, men jag har en väldigt fin vän som jag börjat träffa utan att festa ihop, förut festade vi bara ihop men nu hittar vi på allt möjligt tillsammans :). men han sa att han tycker om mig i alla fall =). hihi, vad bra att du blir glad :)
Lisa

2012-10-28    18:40:15    http://creatingtoinspire.blogg.se
marie

Låter hur mysigt som helst! :D

Svar: det var det också :)
Lisa

2012-11-04    11:44:47    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback