Några timmar i Sundsvall igår med fina Hanna

2012-10-07 | 17:18:19 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
 
Vi gick och fikade på hennes favoritfik och detta är alltså en brevvän som jag träffade för första gången igår. Det var himla mysigt och skoj! Du ska få brev av mig snart också, lovar! Jag är världens segaste brevvän, men hon ville träffa mig ändå iaf :)
 
 
Fina Hanna inne på fiket.
 
 
Goda grillade mackor med fetaost och lax+ sallad till, hade gärna haft mer mat dock ;). Det var mumsmums!
 
 
Efterrätt, gott kaffe, hallongrotta och körsbärsmacaron, mums och trevligt sällskap!:) Vi kommer nog garanterat att ses igen! =)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback