Några födelsedagspresenter men långt ifrån alla då jag inte orkade ta kort på allt.

2012-10-07 | 16:12:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Smaskens godis, chokladskorpor med apelsinsmak, en kökstimer och servetter från village fick jag av mamma och pappa.
 
 
En tjusig rosa blomma fick jag :), men den är finare nu då plasten är borttagen hehe.
 
 
Paketet jag fick av Sanna var superfint inslaget!
 
 
Fick världens finaste tavla som ska sitta i mitt kök den dagen jag flyttar hemifrån och det var denna som var i det stora paketet! :) Tro om jag blev glad. Jo minsann, glad som tusan och förvånad över innehållet :). hihi. 
 
 
Mumsiga kolor.
 
 
Fick en söt almenacka.
 
 
Fick presentkort från H&M och Indiska, två av mina favoritaffärer.
 
Sen fick jag två gosiga fleecetröjor, två koftor, två linnen och en radio :). + pengar av farmor   Fick ett tjusigt badlakan, några fler kökshanddukar och lite annat med. .Sen har jag fler presenter jag ska få, spännande,spännande!:D Men nöjd som tusan blev jag!
 

Marie

Ååååh vilken fin tavla! :D
Och supergullig almanacka ! Mirnar på!

Svar: jaaa, tavlan blev jag helt kär i :) och almenackan med hihi.
Lisa

2012-10-07    19:54:25    http://lillbrun.blogg.se
karoline

GRATTIS sötis! (i efterskott då)

Svar: tack :)
Lisa

2012-10-14    15:16:02    http://www.karolinesvintage.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback