Min födelsedagstårta som åts i fredags.

2012-10-07 | 16:14:12 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer
 
Köpte den på Edmarks, den var smarrig som tusan! :)
 
 
Pappsen :)
 

marie

Trevligt :)
Jag hade min pappa här på firande i dag. Fast det blev ingen tårta, det blev krämbullar, kubb och mazariner istället :)

Svar: åh, vad gott med krämbullar,kubb och mazariner! blir sugen!:)
Lisa

2012-10-07    19:55:42    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback