Måndag

2012-10-01 | 16:21:48 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Har en slapp och långsam måndag. Nästan som en förlängning utav söndagen. Som att det är söndag i två dagar eftersom jag är ledig idag också men ska jobba i morgon igen. Läser bloggar, läser tidningar och rensar lite, lyssnar på gosig musik, rastar hunden som vanligt, ska gå ut på en mysig promenad senare ikväll också. Fixat med disk och tvätt. Borde hitta på mer. Men tar det bara lugnt istället, tänkte åka intill stan men blev lat istället.  Men nu ska jag intill stan och ta en middagsfika med en trevlig tjej vid namn carro. blir trevlarns! :) Så hittar man på någonting =)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback