Lördag, en mysig dag och nu ska jag drömma om att kramas.

2012-10-21 | 00:36:00 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
 
Tjejen med världens utväxt och det krulliga håret, blev sjukt lockigt av det nya schampot och balsamet jag använde idag, i morgon ska jag ta tag i att färga håret åtminstone, det har jag tänkt göra hur länge som helst, så i morgon ska jag bannemig ta tag i det! Annars då, jag har haft världens lugnaste helg och nästa helg hoppas jag att den där braiga personen vill ha en mysig fredag eller lördagskväll med mig :). Kan berätta om vad jag har hittat på idag, Tog en höstlig promenad med pappa och hundarna, min systers hund och våran hund alltså, det var himla skönt, soligt och fint ute var det, sen var vi på gullängets second hand, där köpte jag en fin topp och tjusiga örhängen. Renbäddat sängen, tänkt göra en massa saker men det har jag varit alldeles för lat för, så jag har mest slappat idag, ätit god middag, potatisgratäng och lax, samma som igår, men är det gott så varför inte äta det två dar i rad. Kikat på en film som var himla bra, Bröderna Karlsson, den kan jag helt klart se igen någon gång. I morgon blir det loppis igen om jag orkar kliva upp i tid. Lyssnat på fin musik har jag också gjort. Nu myser jag i min renbäddade säng med tända ljus. Tänker drömma om mysiga personen inatt också har jag tänkt, eller hoppas jag gör det. Har varit lite sådär deppig idag också som man är ibland, men just nu är det helt okej åtminstone. Ibland tänker man på massa saker och det blir bara jobbigt. Åh, måste verkligen ta tag i mitt liv snart istället för att tänka att jag ska göra det. 
 
Jaja, nu ska jag läsa lite blogginlägg sen borde jag väl försöka sova. Puss.

marie

Värsta kanintröjan då! :)

Svar: hihi ja :)
Lisa

2012-10-21    12:44:17    http://lillbrun.blogg.se
elno

sv: tack :-)

2012-10-21    23:30:51    http://elno.devote.se
Malin ♥

Kunde inte hålla mig ifrån att buda på den :)

2012-10-23    04:28:44    http://malinmalinmalins.blogspot.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback