Tisdagskväll.

2012-11-27 | 20:45:50 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag har jag jobbat, sov sjukt dåligt inatt så det var lite jobbigt minsann, men det gick ganska bra i alla fall. I kväll har jag bara tagit det lugnt. Legat i sängen och läst bloggar, slösurfat lite, tagit en liten hundpromenad och nu ska jag se sveriges skönaste gårdar innan jag förmodligen kommer sova mycket bättre inatt. känner mig fortfarande nere och hoppas denna jobbarvecka kommer gå snabbt. Tur man har fina tv-serier att se framemot när vintermörkret bara gör en lite smådeppig och alla tankar snurrar omkring. Men i morgon hoppas jag på en helt ok dag och att det snabbt blir fredag, för helg är alltid bäst, men jobba är såklart trevligt det med. Träffa lite människor. Slippa tänka så mycket på allt. Känna att man gör något vettigt :) och man längtar alltid till helgen när man jobbar. Det gör man inte när man är ledig såklart.
 
Puss och godnatt!

elno

sv: men åh tack

2012-11-28    21:24:44    http://elno.devote.se
Matilda Dahlgren

Fin blogg :)

Svar: tack
Lisa

2012-11-29    09:26:02    http://matildadahlgren.blogg.se/
Johannas Rockabilly & Vintage

Hoppas du sovit bättre då!
Blir bättre efter helgen med lite ledighet & julkalendern ;P

Svar: jadå, jag har sovit lite bättre =).
jaaa, det blir hur bra som helst :D
Lisa

2012-11-30    09:26:53    http://johannasvintage.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback