Söta voffar, loppisfynd å lite blandat bara.

2012-11-05 | 15:56:54 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Den som står är min syster Elins voff som fyller 3 på lördag och den bruna är våran kicki som är gammal tant :) och båda är världens gosigaste mysisar! Fast en är såklart spralligare än den ena och kicki är den som bestämmer över fej (kan inte stava hennes namn) , ibland när kicki ligger i sängen och fej kommer upp i sängen så skäller kicki för att hon ska vara ensam i sängen hehe!
 
 
2 stycken ljuslyktor för en krona köpte jag på saltmagasinet utförsäljning i lördags, fina tycker jag :).
 
 
2 med hjärtan på för en krona styck köpte jag också. Sen fann jag en fin skål för en krona också. En krona är ett bra pris :).
 
 
Fattas bara att ha ljus och ha dem tända också, så blir det myspys!
 
 
Mina ljuslyktor på min fina sekretär, en faktura, mina handkrämer, den med vanilj luktar mumsigast, lite brev som väntar på att besvaras och lite annat. 

emelie

vilka söta små ljuslyktor. häromdagen köpte jag några liknande, fast det är egentligen små glöggmuggar i glas med en målad jordgubbe - men de funkar utmärkt med värmeljus i fönstret!

Svar: tack så mycket :). åh,det låter fint!:)
Lisa

2012-11-07    15:53:08    http://emelierut.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback