Söndag

2012-11-25 | 18:39:47 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Idag har jag bara tagit det lugnast. Brukar ofta vara nere på söndagar, vet inte varför, men nu har jag ju haft en liten nere period. Fast igår mådde jag bara fint, när jag umgicks med finfina människor. Tänker mycket på framtiden och allt möjligt och det kan man ju lätt bli nere utav. Men något som gör en glad är när man får somna skedandes eller när någon tar på en och säger hur fin man är som man tycker om. Vet inte hur jag ska jobba till veckan heller, men det löser sig, får hoppas jag får jobba någon dag i alla fall och ta tag i att skriva in mig i vikariebasen. Snart blir det dagens sista hundpromenad, senare ska jag se på solsidan, dricka te och se på gårdagens så mycket bättre och inatt vill jag sova massor =). Hoppas ni har en fin söndag. Kram.

Sofia

Hej Lisa-söt, vad vill du ha i julklapp? :)

Svar: Hej finis! Jag vet inte vad jag vill ha i jullklapp, men jag återkommer i veckan :)
Lisa

2012-11-25    23:08:32    http://sofiazim.blogspot.com
Anna T - Nörd och Filmskapare

Söta! Bra att du mår bra ^__^!
Inte må dåligt <3

Tack för i lördags ^^

Svar: ja, man ska må bra! <3 och det är fint när man gör det.
tack själv. det måste vi göra om :)
Lisa

2012-11-26    18:38:36    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Sofia

Sv: Tihi, nu har jag köpt julklappar till dig! Hoppas du kommer gilla dem. :)
Vad jag vill ha? Oj vad svårt. Känns som att det var mycket lättare att komma på sådant när man var liten! ;) Men te, självklart, eller någon god choklad. Brevpapper kanske, eller någon mysig handkräm, eller kanske någon pocketbok som du tycker är bra. Eller en löskrage, fast de kan vara så löjligt dyra. Eller vad som helst du vill ge mig! <3

Svar: vilken bra önskelista! då vet jag vad jag ska hitta på :).
hihi, nu ser jag framemot jul massor och att köpa julklappar!
Lisa

2012-11-26    22:08:36    http://sofiazim.blogspot.com
Elin

Åh vilken fin header du har!

Svar: tack så hemskt mycket!
Lisa

2012-11-27    19:53:10    http://eliinvictoria.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback