Onsdagskväll

2012-11-21 | 23:37:43 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Direkt när jag kom hem från oriflamegrejset som jag var med sannis, mammis och grannen på efter jag hade vart ute med hunden hoppade jag in i ett par pyjamasbrallor, gosig tröja och t-shirt, såg på bonde söker fru och berg flyttar in (de fanns redan på vår tv så jag kunde se på det utan reklam å allt. Drack gott te också. Myspys.
 
 
Myspys! :) Men jag vill ha myspys med den mysiga till helgen, hoppas jag får det fniss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback