Onsdag

2012-11-07 | 11:21:02 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Onsdag, jag ska bli bättre på att fota, inte bara ta webcambilder men här sitter jag i min jättegosiga tröja som jag inte ska lämna tillbaka, var osäker om jag skulle ha den kvar först. Köpte den igår på Indiska, den var ganska dyr men jag fick i alla fall 200 kronors rabatt då jag hade presentkort där. Jag blev ledig idag också. Måste ta tag i mitt liv lite, men kan ju hoppas jag får jobba i morgon, man vet aldrig. Annars blir det en himla chill vecka helt enkelt. Nu ska jag gå till bussen för att luncha med min vän Marie på Lundbergs, men ska nog kolla först om second hand har öppet, har aldrig varit på vårat ómgjorda second hand som öppnade för ett par veckor sen. Hoppas ni får en bra dag! :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får en superfin dag!
Berätta gärna hur nya second hand såg ut ^^!

sv: Vill också ha sommar iiih ^^!!

Svar: min dag har varit fin än så länge och den blir säkert fortsatt bra!:)
haha, åh, kan inte berätta, men de har byggt en cafe där också har de bara kläder, husgeråd, böcker och lite annat gott och blandat där och inga möbler. men svårt att berätta ju! :)
Lisa

2012-11-07    14:15:11    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback