Lördag 10 November, Sannas födelsedag

2012-11-11 | 14:12:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Efter vi hade ätit på La Casa Mia gick vi hem till Sanna där hon fick paket, födelsedagsbarnet :)
 
 
Sen smakade vi på Kents röda vin som var gottis.
 
 
 
Jag hade hjärteklänningen på Sannis dag :).
 
 
Födelsedagsbarnet i fin klänningen!
 
 
Sannas väskor och min tjugokronors väska hänger där med.
 
 
Snygga syster och knasiga syster som alltid ska göra konstiga miner. 
 
 
Sannas lapp :D.
 
 
Prutten sipprar på vinet och är gladis! 
 
 
Sanna med modebibeln som hon fick i present.
 
 
Vår storebror nicke näe skämtåsido men sanna kallar honom för storebror mest på skoj, han är en snäll storebror i alla fall :D.
 
 
Sanna med hatten och självklart såg vi på så mycket bättre!
 
 
Nicke han chillade i sängen han.
 
 
Storebror micke och nicke :D.
 
 
nicke. sen blev det alldeles för oseriösa bilder och spårade ut lite hehe, men vi hade världens roligaste förfest, kan nog ha vart den roligaste på länge! =) Sen gick vi på olearys, det var väl sisådär, jag blev bara less och ville hem typ. Vi såg Kalle, Lasse kroner och Abalone dots på krogen. De hade spelat på fjällräven igår kväll. sanna var superfull och tog kort på sig med lasse kroner haha :). Jag blev bjuden på en cosmopolitan av sannis, alltid lika snälla sannis. Fick ju smaskiga drinkar hos henne också och innan vi gick ut på krogen åt vi tunnbrödsmörgåsar som var supersmaskiga och planerade inför nyårsafton haha, det är ju länge dit! men tiden går snabbare än vad man tror, hade killsnack som vanligt, planerade inför adventsmys nån gång och när jag väntade på att min mamma skulle komma och hämta mig, så var det en kille som raggade på mig.
 
Eller vet inte om båda två gjorde det? De bodde på First Hotell, kom från sundsvall, funderar på att öppna en restaurang, frågade mig om lägenheter, hur gammal jag var, vad jag jobbade med, om jag hade pojkvän, om jag ville följa med upp till hotellet och dricka lite och jag sa bara att jag skulle hem och sova. De tyckte jag var tråkig. Men ofta jag skulle följa med två främlingar till ett hotell då. Näe, jag ville bara hem till min säng och sova och drömma om nån mysig istället. :) Påväg ned till krogen träffade vi på carro och robert också, de bara frågade ut mig om något så jag blev lite generad och sanna läste alla mina sms igår typ :(. Sen berättade hon för robert å carro vad det stod såklart. haha. Iaf en sjukt bra kväll än om krogen inte var så kul, men krogen är ju inte så ofta skoj så. Förfesterna är alltid bäst!
 

Sofia

Finaste systrarna! :-D
Fan vad jobbigt det är när främlingar raggar på en förresten. Smisk borde de ha! ;-)

Svar: tack!
haha äsch! jag tyckte det var rätt så kul. han verkade ju snäll i alla fall. de frågade bara ut mig en massa frågor och gick sen in på deras hotell. så jag fick stå och vänta på att mamma skulle hämta mig ensam. tur det!
Lisa

2012-11-12    17:59:12    http://sofiazim.blogspot.com
Vicky

det var en fin hjärtklänning minsann.

Svar: taack:)
Lisa

2012-11-12    22:10:28   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback