Fredag

2012-11-16 | 19:45:15 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Jag tycker om dig. Jag drömde om dig inatt. Vi skedade i min säng. Det var mysigt. Jag drömde en läskig dröm i själva drömmen också så du tröstade mig när jag vaknade. Det är konstigt hur mycket man kan börja tycka om någon på bara några månader. Men han är ju så snäll och fin. Jag tänker drömma om att skedas med honom inatt igen har jag bestämt. Nu är jag så sjukt trött för att jag sov så himlarns dåligt inatt. Usch. Vilken trötthetsdag. Har sovit nån timme sen jag kom hem också. Sen blev det flygande jacob. Men nu blir det en liten hundpromenix, sen ska jag nog dricka kaffe eller te och fika något gott. Efter det ska jag slappa resten av kvällen. <3
 
Puss.

catarina

på något sätt tror jag att ni kommer fastna alltmer för varandra, hihi <3

Svar: jag hoppas det <3
Lisa

2012-11-16    20:33:29    http://creatingtoinspire.blogg.se
marie

Gulligt! :)

Svar: hihi:)
Lisa

2012-11-17    15:55:50    http://lillbrun.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas ni blir ett par <3

Svar: fniss. vem vet! i framtiden kanske! :)
Lisa

2012-11-17    20:35:42    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback