En lugn lördag

2012-11-17 | 22:32:29 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Har haft en lugn lördag idag. Kändes som det behövdes. Sov i en massa timmar inatt, men jag var trött ändå. Åt frukost till "hela sverige bakar", såg på något annat program som var på tvn fast jag somnade så jag hängde inte med, läst bloggar, vart ute med voff, ätit kycklingsallad till middag. Haft spakväll med peeling, ansiktsmask,hårinpackning och målat naglarna, sen tog jag på mig min mysiga pyjamas, såg på "så mycket bättre". Nyss drack jag te och åt mackor. Nu ligger jag i min säng med tända ljus och ska nog lyssna på någon musik och läsa bloggar. Känns himla bra med en sån lugn helg. Känns som man behöver det ibland. Känner mig inte på topp heller. Har iofs inte gjort det på hela veckan nästan, men det kan bara bli bättre som man brukar säga. Vet inte hur nästa vecka kommer se ut på jobbfronten och det känns lite jobbigt men det löser sig alltid. Måste ta tag i att skriva in mig i vikariebasen nu snart också. Men nu ska jag läsa bloggar i alla fall och inatt har jag lovat att jag ska försöka sova för två personer, får  hoppas jag sover extra gott inatt då :).
 
 
Min fina pyjamas som mamma överraskade mig med en dag :).
 
 
Min nya nagellacksfärg, spännande va? haha :).
 
 
Myspys!
 
 
Hej krullis som knappt syns. 
 
Lördagskram på er!:)

Emmaholm.se

Härlig blogg! :)

Svar: tack
Lisa

2012-11-18    17:31:01    http://www.emmaholm.se
Malin Aurora

Sötaste du!

Svar: taack!
Lisa

2012-11-19    11:17:08    http://vildblommor.blogg.se/
Elin

Det kan verkligen behövas ibland!

Svar: ja :)
Lisa

2012-11-19    19:37:32    http://eliinvictoria.blogg.se/
Emma says

sött med bambipyjamas, och tack för gratulationen! :)

Svar: tack å varsågod :)
Lisa

2012-11-21    10:39:24    http://emmasays.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback