En lista.

2012-11-21 | 23:57:00 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer

1. Hur gammal är du om fem år? 27.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min syster sanna och mammsen.
3. Hur lång är du? 171 tror jag.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? såg morrhår&ärtor i lördags när jag slötittade på film på tvn. eller om det var i fredags.
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Vem ringde dig senast? mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "haft en bra afton här i alla fall. nu snart hem och paniksova. krampuss"

 

 

8.Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms men ibland måste jag ringa också.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta.

10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? grön-brun
12. När vaknade du i dag? vaknade innan nio men innan hade jag vaknat flera timmar innan och varje timme typ. som hela veckan.
13. Vilken är din favoritjulsång? vet inte

 

14. Vilken är din favoritplats? här hemma så är det min säng tror jag nog eller soffan.
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  åh ingen aning. men förmodligen i en fin lägenhet tillsammans med någon eller med mig själv.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? minns inte.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? det minns jag inte heller.
19. Hur stor är din säng? 140, men den dan jag flyttar hemifrån blir det nog en 120s säng.

 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? ibland med och ibland utan. just nu har jag flera plagg på mig, men ibland sover jag utan också. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre. 
23. Hur många landskap har du bott i? ett bara. där jag bor nu.
24. Vilka städer har du bott i? bara här i ö-vik.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota såklart.
26. Är du social? både och faktiskt, men är väl rätt så social i alla fall.

 27. Vilken är din favoritglass? choklad är alltid smaskens, men jag gillar de flesta sorter.

 

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka är ju alltid gott eller glass. har nog ingen särskild favorit. men glass går alltid hem! =)
29. Tycker du om kinamat? äter aldrig kina mat, men det är säkert gott.
30. Tycker du om kaffe? ja för tusan! dricker ju kaffe varje dag. oftast mer än en kopp om dagen i alla fall. men kan klarar mig utan det också.
31. Vad dricker du till frukost? kaffe, vatten, juice, mjölk, äh, vad jag känner för just då helt enkelt.
32. Sover du på någon särskild sida? näe. i min säng ligger jag alltid i mitten av nån anledning. men sover gärna nära väggen också. 
33. Kan du spela poker? nej.

 


34. Tycker du om att mysa/kela? självklart! om det är med någon man tycker om och som det bara blir supermysigt och fint med så!
35. Är du en beroendemänniska? näe, tror jag inte.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nä.

37. Vill du ha barn? ja, nån gång i framtiden när det känns rätt. 
38. Kan du några andra språk än svenska? bara engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? typ god mat, eller fina kläder. 
42. Äger du dyrbara smycken? nej, verkligen inte.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? åh massor! bonde söker fru, berg flyttar in och massor mera.
44. Kan du rulla med tungan? tror jag väl.

 


45. Vem är den roligaste människan du känner? jag tycker många är roliga, men svårt att säga den roligaste. har alltid roligt när jag är med m så han är väl en som är rätt så rolig. men den roligaste människan, åh vad svårt. pappa är himla rolig än fast han är knäpp. men knäpp ska man ju vara! jag är ju också knäpp så.
46. Sover du med gosedjur?  näe.
47. Vad har du för ringsignal?  nån dålig en bara.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  nej. 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?  mitt örngott till min kudde med hjärtan på och min mobiltelefon.

 50. Flirtar du mycket? njae tror jag inte.

 

51. Kan du byta olja på bilen? nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  nej, har aldrig ens kört bil.
53. Vilken var den senaste boken du läste? minns inte.
54. Läser du någon dagstidning? örnsköldsviks allehanda.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej. 
56. Dansar du i bilen? näe
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar på p3 nu.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? saker jag ska göra.
59. När var du i kyrkan senast? på morfars begravning förra våren.
60. Är du lycklig? kan ju inte säga att jag är lycklig. för då skulle jag ljuga. har ju haft endel deppiga dagar på senaste, så näe. men glad är jag då och då i alla fall.

 

 

nåväl nu ska jag läsa lite bloggisar, se jakten på det perfekta livet och sen måste jag verkligen försöka sova. för nu är klockan alldeles för mycket. jag har ju blivit morgonmänniska. måste ju ha en bra dygnsrytm ifall man får jobba också. 

puss

 

 


Anna T - Nörd och Filmskapare

Vilken härlig lista :D kul att läsa och ja kan gissa vem ditt senaste sms var från :D

sv: Åh va kul att du tycker det ^^ tycker också den blev bra med tanke på att vi mest gjorde den bara för kul och så snabbt :D ni var så duktiga!

Svar: ja :). kul att du gillade listan! haha, ja det kan jag förstå att du kan göra.
sv: ja, det var roligt att den blev så bra med tanke på att det bara var på skoj vi gjorde den och snabbt. tack :D
Lisa

2012-11-22    12:09:35    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Kajsa

Svar; Tack för uppmuntran, sötis! Det är så himla tråkigt att bli arbetslös, men jag försöker se på allt positivt. :)

Förresten tror jag att jag stjäl den här listan!

Svar: sv: varsågod! skönt att du ser på det positivt i allafall :).
gör det du! =)
Lisa

2012-11-23    10:28:26    http://kobranhuggertill.blogspot.com/
emelie

Jag kollar också på Jakten på det perfekta livet. Tycker det är väldigt bra. Reportern, Hanna, känns så ärlig på något sätt.

Svar: ja. jakten på det perfekta livet är hur bra som helst! älskar det programmet :)
Lisa

2012-11-23    14:23:54    http://emelierut.blogg.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Tack detsamma ^^!
Ses ikväll!

Svar: det gör vi!
Lisa

2012-11-24    14:46:30    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback