En hög med webcambilder från igår bara :D

2012-11-03 | 15:36:38 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Hade lite kul med min webcamera igår som sagt! :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig för att dra hem till min syster, bjuda henne på pizza eller något från castello, sen ska vi på fest hos en kompis! =) Blir säkert bra. Fast är inte så pepp som jag borde vara men kommer väl. Jag vill ju mest bara kramas som vanligt :D.
 
Puss!

karoline

Sötnos!

Svar: tack :)
Lisa

2012-11-04    22:12:25    http://www.karolinesvintage.se
Erika

söta bilder på dej :)

Svar: tack!:)
Lisa

2012-11-05    16:36:01    http://genova.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback